onsdag 19. august 2020

Oslo sommerpark

Igår stakk jeg og Lena, fra Vega(bar), for å sjekke ut klatreparken på Tryvann. Idag, er kroppen et mørbanka vrak.




Stakk oppover den 40min? lange tbane-turen, og kom dit litt før åpningstid, kl12. 
  En kan si mye dritt om koronatiden, men en av de få positive tingene er restriksjonene på antall mennesker. For oss som får innpass(bestilt i forkant), av de 300 som kommer inn, er det god plass, ingen kø. 375kr er faktisk verdt det. Jeg måtte gå halv 4 pga jobben, men fikk med meg mye. Zippliner-løypa, Bifrost tror jeg den het, og Brage?, den røde løypa, var høydepunkter, bokstavlig talt. Den sistnevnte var 20 meter over bakken, så litt nervepirrende noen ganger. Men personlig glemte jeg høyden for det meste, så synes ikke denne , nest vanskeligste ruta, var så krevende.
   Prøvde meg så vidt på den sorte løypa, men kom meg 2 knuter opp tauet på det første hinderet, før jeg forsto at kreftene hadde tatt slutt. Noe patetisk, men gir meg desto en bedre grunn til å trene meg opp for en ny runde.. Kanskje om 1 måned? Parken er oppe ut første uka i oktober, så ingen unnskyldning der.

Ingen kommentarer: