tirsdag 30. juli 2013

Sykkelferie hjemreisen

Mandag. Og jeg har igjen sovet lite. Men jeg kom meg i hvertfall opp til toget.

    Tok meg en lang frokost. 7.30 til 9.15. Så stakk jeg bortom og hentet billettene, før jeg stakk til hotellrommet. Fikset ryggsekker og slafet i badekaret. Så kl11, stakk jeg ned på gjestekontoret for å legge ut mer på bloggen. Leverte inn nøkler og kom meg på toget som gikk kvart over 12. Tirsdag kl7.20 var jeg i Oslo.






For første gang har jeg sovet nogenlunde okay på toget. Bygde sekkene i høyden, slik at jeg kunne ligge i fosterstilling. Myket opp med luftputer og pledd. Samt en overgang/pute til sidestøtten, bestående av sko, luftpute og pledd. Ble virkelig bra. Eneste minus var siden på låret, da setet ble for hardt. Som hørselvern brukte jeg propper og to "øyeskjermbånd" for å holde dem på plass. Helt Ok, men kunne blitt fikset for mer støydempning.

  Det er ikke så mye mer å si egentlig.
Trist å reise, mange morsomme mennesker i denne landsdelen. Men blir glad for å sove i egen seng.

Har ikke hørt fra Henrik. Håper det går greit.

Ingen kommentarer: